Karkołomny / wspólne dzierganie #11


Już jakiś czas kręcę się wokół tego wzoru - tym razem wystąpi na okrągło we wspólnym dzierganiu
Tutaj znajdziecie całą chustę "alpejskie łąki" oraz jej szczegóły.

Sweter robiony na drutach z żyłką - 1/6 oczek x 2 na rękawy, 2/6 oczek x 2 na przód i tył.
Na razie na przodzie mam raport x 3 - rozszerzać go na cały przód czy zostawić tylko 3?

Dla mnie wzór "alpejskie łąki" już chyba pozostanie "karkołomnym".
Nie, wcale nie dlatego, że trudno go wykonać, ale dlatego, że dwa razy nie trzeba mi powtarzać, że będzie ciężko albo, że się nie da:

ZP: Czy mogę w tej chuście po schemacie 2 już przejść do ostatniego schematu - zakończyć chustę?
IK: Bez jakiś karkołomnych dopasowań na brzegach – nie (...)

Karkołomny, może też dlatego, że w robótki w  moim wykonaniu przybywa bardzo po woli.
Myślałam, że to zmieni się z czasem, ale jeśli po takim czasie się nie zmieniło to chyba już się nie zmieni.. 
No i zawsze muszę mieć film z lektorem, bo nie umiem robić nie patrząc na druty.


Komentarze

  1. O rany... ambitna jesteś! A to to żółte na manekinie jest śliczne :)
    Ja też przy dzierganiu oglądam raczej albo coś, co już widziałam albo po polsku czy angielsku, bo kiepsko u mnie z dzierganiem bez patrzenia, więc napisy odpadają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pomarańczowe - pewnie inaczej wygląda u Ciebie :)
      Nawet prawych nie umiem bez patrzenia ;P

      Usuń
  2. Będziesz miała cudny sweterek :-) Piękny kolor i śliczny ażurowy wzór - na pewno Ci się uda i wyjdzie doskonały - wierzę w Ciebie.
    Myślę, że lepiej wyglądałoby, jakbyś wzór zrobiła na całym przodzie... ale to Tobie ma się podobać :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję :) Wzór chyba faktycznie zrobię na całym przodzie, może nawet taki zachodzący na boki w pewnym momencie? :)

      Usuń
  3. Rzeczywiście wzór skomplikowany, ale dasz radę. Chusta Ci wyszła to i sweter. Ładnie się prezentuje, zrób cały przód. Reszta ma być gładka ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No rękawy gładkie i tył też, przód chyba będzie cały we wzór może też część boków

      Usuń
  4. A ja myślałam, że karkołomny dlatego, że karczek sweterka będzie inny niż reszta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no nie ;) przód będzie cały we wzór, może nawet trochę bok :)

      Usuń
  5. Oj tam, jeszcze trochę i będziesz dziergać bez patrzenia, a poza tym w jakichś zawodach startujesz na szybkie dzierganie? Jeśli nie, to spokojnie ciesz się samym przerabianiem oczek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no nie startuję, ale chciałabym ciut szybciej dziać ;)

      Usuń
  6. Super Ci wychodzi ten sweterek. Gdyby nie to, że mam na drutach też sweter to dołączyłabym do Twojego projektu :-) Może innym razem?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. no piękny ten sweter, że hej.
    Nawet zjawiskowy bym powiedziała dziergaj bo warto .

    OdpowiedzUsuń
  8. Wowww!piękne się zapowiada! !!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz