Analiza kolorystyczna - Śląskie szyje! XVIII


Blog ostatnio żyje od spotkania do spotkania.

W sobotę 27 czerwca odbyło się kolejne już XVIII spotkanie grupy ŚLĄSKIE SZYJE.

W trakcie spotkania udało mi się zrozumieć, dlaczego wszystkie ostatni uszyte przeze mnie ubrania po przymierzeniu mam ochotę wyrzucić do kosza, ale o tym innym razem.

Udział wzięły:

Edyta Z. 
Majka B.
Marta D.K
Olga F.
Ewelina
Kasia

Wszystkim dziękuję za udział i zapraszam na kolejne, które odbędzie się w lipcu.

Fotki ZP i Marta :)

 
 
  
 
 



 


  
 
 
 
 

 


Komentarze

  1. Zdjęcia nie kłamią. Widać, ze sie wyśmienicie zbawiciel! Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  2. Zszywanie skrawków wyszli genialnie. Kusi mnie ta metoda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsza to jest ta próba ognia i ogniki w oczach Majki przed nią :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są takie spotkania-niezapomniana przygoda,świetna zabawa i sporo nowych rzeczy przyswojonych :) I nawet coś tam się dziergało ;p
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Zdjęcia..a podpisy jakie wyśmienite ! UDanego szyciaa !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie to wygląda. Widać że świetnie się bawiłyście i "ciężko" pracowałyście ;) Aż mi żal że się jednak nie zdecydowałam. Widać że jesteście zgraną grupą ale może warto dołączyć do was na kolejnych spotkaniach. Wiedzy nigdy za wiele ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre zgrane towarzystwo z was i oto chodzi. Praca i radość ze spotkania plus przekazana wiedza, czego chcieć więcej. Tak trzymać, fajne zdjęcia i tekst :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szycie w doborowym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz