Dla małych i dużych dziewczynek


Tak troszkę się straciłam ostatnio.
Nie było w tym miesiącu podsumowania Akcji uwolnij tkaniny 
- zmontowanie podsumowania zajmuje mi zbyt wiele czasu, którego obecnie mam deficyt.

Zastanawiam się co dalej z akcją, bo nie chcę żeby się skończyła. 
Myślałam o publikacji raz w miesiącu postu z inspiracjami jak wykorzystać resztki tkanin zamiast postu z podsumowaniem. 
Moglibyście też podsyłać linki w komentarzach a w zakładce na blogu powstałaby 
lista inspiracji i tutoriali na wykorzystanie resztek tkanin/dzianin.
Lista osób uwalniających tkaniny po prawej stronie byłaby nadal aktualizowana.
Co Wy na to?

Tymczasem ja uwaliniam dzianiny, kupione dawno temu w sh w formie ubrać ;)


Poniżej przeróbka dla większych dziewczynek - zmniejszanie biustonosza w obwodzie.
Wbrew temu co sądziłam na ten temat - nie jest to niemożliwe. Do szycia wystarczy zygzak ew. zygzak bieliźniarski.


Komentarze

  1. Jestem ZA ! Podoba mi się ten pomysł , tylko lubię np. zdjęcie przed i po - tak jak Ty to pokazałaś :) A ja czasem..niestety nie zdążę zrobić takiego zdjęcia , bo od razu przerabiam..eh..

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udana przeróbka sukienki.Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna sukienka.
    Dużo mam biustonoszy za dużych już w obwodzie. Skoro piszesz, że da się to przerobić, to muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogąc nabyć właściwego rozmiaru, w akcie desperacji, zwęziłam kiedyś biustonosz (przesuwając szelki i wycinając nadmiar materiału przy zapięciu). Efekt mnie oszołomił. Nigdy wcześniej nie miałam lepiej dopasowanego biustonosza (później udało mi się kupić może dwie sztuki). Od tego czasu zwężanie to moja stała praktyka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak właśnie sobie kiedyś myślałam, że to musi ci zajmować masę czasu! Szczególnie, że akcja się rozrasta. Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. No i wykorzystane z pomysłem, ale najbardziej podoba mi się pierwsza sukieneczka. Pomysł ze zwężaniem dla większych dziewczynek przerobiłam, da się zrobić i bardziej dopasowany jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeróbka świetna.
    Jeśli chodzi o uwalnianie tkanin - NIE dla zamknięcia - ale jestem za tym abyś wybrała opcję najmniej męczącą Ciebie.
    A przeróbka biustonosza rewelacja, zaraz sama się wezmę za swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka wyszła bardzo ładna. Propo biustonoszy ostatnio przerabiałam dla babci :) Troszkę się trzeba namęczyć przy pruciu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio się zastanawiałam nad obwodem stanika... No coz. Teraz juz nie mam wymowek. Trzeba sie za to wziąć! Bardzo podoba mi się pomysl na wykorzystanie materiałów z ubran- moze kiedys skorzystam ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz