Na mapie


Zapomniana Pracownia jest na Map the Sewintists.


Link do mapy: klik
Pomysłodawczyni: klik

Mój znacznik pojawił się jako drugi na terenie Polski ;)
A Wy gdzie jesteście?! :) Fajny sposób na to aby znaleźć kogoś w swojej okolicy, kto też lubi szyć i może kiedyś się spotkać.

Tak możecie wstawić dowolną podlinkowaną nazwę. Klikacie edit HTML i wklejacie kod:

<div dir="ltr"><a href="link do bloga lub strony"><font color="#993399">nazwa bloga lub strony</font></a><br><br>&nbsp;</div>



Żeby sprawdzić czy wszystko jest ok, przełączacie  na Rich text, gdzie możecie już edytować nazwę jak w Wordzie (kolor itp.)

Nie lubię zbytnio się lansować, zbierać lajków na fb (którego mój blog nie posiada), ćwierkać na tweeterze itd.Oprócz bloga udzielam się na Papavero :) Lubię być w jednym miejscu na raz, wtedy czuję, że wszystko ogarniam. 

Zmieniając temat chce wam pokazać parę nowości:)
Poniżej przeźroczyste nici, super sprawa, taka cienka żyłka bardzo mocna. Maszyna też się, o dziwo, z nią dogaduje :) Przyszywałam nimi plastikowe zatrzaski.


Jeszcze parę nowości :) W roli głównej - statyw - przyszedł do mnie wczoraj. Klasyk, stabilny i solidny. Po lewej fragment szytego płaszcza (na manekinie), po prawej kawałek deski do prasowania i rękawnika (tak, dorobiłam się ich całkiem niedawno).



Niedługo znowu krótki przewodnik dotyczący szycia płaszcza.

Komentarze

  1. Ale fajnie, też się dodam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. No bardzo nieźli:)Wymarzeni bym powiedziała- szczególnie statyw:) Przepraszam, ale Twój komentarz wpadł mi do spamu nie wiem dlaczego ;)

      Usuń
  3. Noo fajny sposób! Muszę się zastanowić czy się dodawać;p z fejsa nie korzystam, na nk nie miałam nigdy konta i tak naprawdę mój blog to moje pierwsze publiczne wystąpienie w sieci;)) a ta żyłka to dobra sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie też te fb i nk i tweetery i te inne przerażają :D na fb założyłam konto, żeby do konkursu Łucznika się zgłosić, bo taki był wymóg -teraz używam go jedynie do promocji , że tak powiem, ale jak niektórzy piszą, że sobie nogi ogolili właśnie albo włosy ufarbowali na fb - no litości, kogo to interesuje?? no ale kogoś widać interesuje, więc jak ktoś lubi niech se pisze :) A co do tej may powiedz mi proszę , bo sobie kliknęłam na ten link i nie widzę Cię na tej mapie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Polskę trza najechać i jestem tam koło Katowic :)

      Usuń
    2. Ja też Katowice. Szyłam kiedyś... Pracowałam w laboratorium Domu Mody.
      Ale wolę druty i szydełko. Z przyjemnością obserwuję.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Nici monofilowe :-) A jeśli kiedyś nimi spróbujesz przyszyć podłożenie krytym ściegiem maszynowym - to się w nich zakochasz już całkiem nieodwołalnie ;-)

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Klikam na Polskę i jest czyściutko... Nikogo nie ma... A przed chwilą - było kilka znaczników... :-(

    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czeremcho jest kilka stron, google uporządkowuje je w kolejności dodania.Trzeba sprawdzać każdą stronę osobno(obecnie jest ich chyba cztery). Dopiero po wylogowaniu się z konta widać wszystkie znaczniki.

      Usuń

Prześlij komentarz