Komin for female


Dzisiaj mam tylko chwilkę, bo pół dnia spędziłam w kuchni, wiec bez zbędnego gadania :)
Po kominie for male, przyszedł czas na komin dla mnie :) Wersja podrasowana - doświadczenie przyrobieniu męskiego komina zaprocentowało. Niestety w moim przypadku nie jest to zjawisko powszechne, doświadczenie nie zawsze procentuje ;)
Włóczka to 2 nitki akrylu - grubsza to fiolet, cieńsza - róż. Włóczka oczywiście (:P) z zapasów.
Robiony na drutach z żyłką ściegiem francuskim - same prawe oczka. Zszywany z tyłu.

Zostawiam Was ze zdjęciami :]

Poglądowo na manekinie:


Brzeg wykończony elastycznie, oczka dodawane w niewidoczny sposób (bez dziurek).



Oraz na osobie docelowej ;)
  

I obydwa razem:


Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Ładny kolor :) Super..jak Ty to robisz , bo na drutach..? ale nie widać , żebyś później gdzieś to zszywała.. hmm..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na drutach ;) Łączenie jest z tyłu, bo nie robiłam na okrągło (tzn. bez szwu) Nie pokazałam go na zdjęciach:) Wrzucę jeszcze fotkę łączenia tyłu, ale to dopiero dziś w nocy lub jutro:)

      Usuń
    2. oo..a myślałam , że to wyszło tak czarodziejsko bez szwu.. na okrągło.. ? nie umiem tak heh.. ja to najprościej jak tylko można..
      :)

      Usuń
    3. No nie na okrągło:) Robiłam tak normalnie dlatego żeby móc jechać cały czas prawymi oczkami (ścieg francuski). Prawe mi się szybciej robi niż lewe ;)

      Usuń
  2. Kolor cudny! Ja bym nosiła oba na zmianę, podkradałabym męski;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi:) Kradziejka :P Dzięki, też podoba mi się ten kolor:)

      Usuń
    2. oba są fajne... a co do podkradania to ja ostatnio "przyssałam" się do pewnego męskiego opatulacza... a mówiłam, że nie będę nosić, bo to "for male" ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Moja mama dzierga namiętnie takie kominy, tzn u niej to to nazywa się oszukane golfy ;) Oba komino-golfy super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze raz ja, zapraszam do siebie po wyróżnienie http://pieskieszycie.blogspot.com

      Usuń

Prześlij komentarz