Odpowiadam

Hej!

Wyniki candy będą dzisiaj po południu lub wieczorem, więc proszę się nie stresować ;]


Nie przepadam za takimi cudami, jak wyróżnienia i inne takie, ale w tym przypadku postanowiłam spróbować :)
Do odpowiedzi na pytania zaprosiła mnie Eduszka i Złoty Kot.

"Kwestionariusza Prousta" - taki nietypowy, zaintrygował mnie, chociaż nie wiem czy na wszystkie pytania odpowiem.

Główna cecha mojego charakteru: kreatywność
Cechy, których szukam u mężczyzny: uczciwość, odwaga, czułość
Cechy których szukam u kobiety: szczerość
Co cenię najbardziej u przyjaciół: jeśli są - że są
Moja główna wada: ciężko mi wybrać jedną ;), może niecierpliwość
Moje ulubione zajęcie: szycie, robienie na drutach, czasem podróże
Marzenie o szczęściu: mam
Co wzbudza we mnie obsesyjny lęk: zależność
Co byłoby dla mnie największym nieszczęściem: stracić to, czego nie chcę stracić
Kim lub czym chciałabym być, gdybym nie była tym, kim jestem: nie zastanawiałam się 
Kiedy kłamię: kłamię kiedy nie mam odwagi mówić prawdy
Słowa, których nadużywam: "chyba" i "nie wiem", w skrajnych przypadkach "chyba nie wiem"
Ulubieni bohaterowie literaccy: Jean Valjean - les Misérables (Nędznicy) V.Hugo
Ulubieni bohaterowie życia codziennego: -
Czego nie cierpię ponad wszystko: braku kontroli, bezsilności
Dar natury, który chciałabym posiadać: cierpliwość
Jak chciałabym umrzeć: -
Obecny stan mojego umysłu: comme si, comme
ça
Błędy, które najłatwiej wybaczam: niezbyt łatwo wybaczam cokolwiek
Moja dewiza: -


I jeszcze pytania od Złotego Kota:

1. Książka jaką ostatnio przeczytałaś? Czytam "Eat, Pray, Love" Elizabeth Gilbert
2. Pop,disco,rap ,techno,rock czy metal? Rock
3. Poranny Śpioch czy poranne ADHD? stanowczo śpioch
4. Tworzę czy odtwarzam? tworzę i odtwarzam
5. Co najlepiej pamiętasz z historii? niewiele
6. Romanse czy morderstwa ? (oczywista w fabule ^^) romanse
7. Słońce czy księżyc ? słońce
8. Kot czy pies? ( nie mogła sobie odmówić tego pytania :-) kot, kot, kot!
9 .Hercules Piorot czy Detektyw Monk? żaden ;]
10. Wakacje z biura czy z mapą w ręku? z mapą
11. Jestem........(zdefiniuj siebie w jednym zdaniu :D) twórcza szczególnie wtedy kiedy nie mam na to czasu.

Komentarze

  1. mi pomysły w najmniejkartkowych momentach przychodzą, nie mam nic pod ręką do namalowania, więc musze się podpierać czymkolwiek.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz