Nagroda od LoliJoo

W ciągu ostatnich tygodni prawie bez przerwy odwiedza mnie listonosz :)
Tutaj pokazywałam prezenty od Ewy i Ardente.
Potem dostałam wieeeelką paczkę, o której będzie kiedy indziej.
A dzisiaj w skrzynce znalazłam nagrodę niespodziankę od LoliJoo - nagrodę w konkursie na łapanie licznika :)
 Taką oto torbę
ze ślicznej bawełny w kwiatowe wzory i do tego dość dużą, bo mieszczącą A3 na płasko :)
Jestem ciekawa o dosłali pozostali zwycięzcy w konkursie na łapanie piątek:)


W środku śliwkowa podszewka i metka:)


Dziękuję!!! :)

Komentarze

  1. taki drobiazg, ale wydał mi się dość uniwersalny, taka torba może się przydać :) mam nadzieje że się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę, bo torba fantastyczna. No i mój rozmiar, bo zawsze mam ze sobą tyle maneli:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz