Fartuszek kuchenny

z czerwonej cienkiej bawełny (elastycznej w jedną stronę) w białe kropki po 11 zł/m.
Jutro mnie opuszcza, ponieważ jest prezentem :).
 Forma powstała poprzez odrysowanie od starego fartuszka.

Szycie:

          - kupiłam kawałek 150/80 cm i trochę zostało
          - forma wykrojona bez zapasów
          - wykończenie lamówką ze skosu z tej samej tkaniny
          - pasek na szyi z jednego kawałka, nie wiązany
          - po bokach dwa paski do wiązania z tyłu
          - naszyta kieszonka i kokardka :)          









Spróbowałam przygotować dla was wykrój. Jest do ściągnięcia TUTAJ.
W formacie pdf, do wydrukowania na 9 stronach A4.
Jak myślicie, przyda się?




Komentarze

  1. wykrój się przyda na bank. Twój fartuszek jest cudowny! Ta kokarda mnie rozbraja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe mnie też rozbraja, zwłaszcza, że w ogóle nie szyję rzeczy z kokardkami:)

      Usuń
  2. Świetny fartuszek, dzięki za wykrój, pobieram.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ostatnio po głowie chodził mi fartuszek do uszycia... zwłaszcza, że nie powinien być trudny (chyba)
    Bardzo dziękuję :))
    Twój wyszedł przepięknie, urzekające groszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wizytę:) Jakbyś miała jakieś trudności w związku z szyciem albo pytania to pisz jak będę umiała to ci pomogę:)

      Usuń
  4. Przeuroczy fartuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Materiał identyczny jak mój:) Twój ma ładniejszy kształt. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie sa wymiary tego fartucha? to tak na "oko"?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny fartuszek, chyba też się pokuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fartuszek miodzio, bardzo ładnie uszyty. Tkanina ta jest bardzo wdzięczna i dobrze się ją szyje.

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki za wykrój, boski, już pobieram ):

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz