Tunika z problemami

Wydaje mi się że znalazłam sposób na rozwiązanie problemu zbyt wąskich pleców. Znalazłam taki oto rysunek w jednej z moich książek o szyciu z biblioteki. Myślałam o tym żeby poszerzyć rękaw i klin który na rysunku jest wstawiony z przodu dodać do tyłu .


szkic wykroju pochodzi z: http://www.papavero.pl/wykroje-do-pobrania/512-gotowy-wykroj-szara-tunika-carmen90.html

Nie wiem czy uda mi się osiągnąć zamierzony efekt, no ale zobaczymy. Zmodyfikuję tak wykrój i przy szyciu następnej rzeczy wykroję już z tymi klinami.

Komentarze

  1. I jak się sprawdził zmodyfikowany wykrój? Bo pomysł mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy nie należy przypadkiem klin w rękawie dodać tylko z jednej strony? Wtedy środek główki rękawa będzie się zgadzał. Jeśli zrobisz rękaw tak jak wrysowałaś z dwóch stron poszerzysz to szczyt główki się przesunie i nie trafi w szew ramion zaznaczeniem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz